Návrh nové komunikační strategie v podniku
Proposal new strategy of communication in the company
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Tomáš Svoboda
Supervisor
Štědroň Bohumír
Opponent
Králová Petra
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
V této diplomové práci je řešena problematika marketingové komunikace v offline a online provedení při návrhu nové strategie komunikace. V teoretická část začíná úvodem do marketingu, kdy se postupnými kroky dostáváme ke komunikačnímu mixu. Díky těmto základním pojmům řeší důležité složky digitálního marketingu, které jsou nutné znát pro bližší pochopení praktické části. Pro vytvoření návrhu nové komunikace byly blíže vysvětlena situační analýza, která analyzuje současný stav v podniku. Podrobně je dále rozvedena na příkladu podniku v praktické části. This diploma thesis deals wih issue of offline and online marketing communication and implementation in the design of a new communication strategy. The theoretical part begins with an introduction to marketing, where we gradually get to the communication mix. Thanks to these basic concepts they solve important components of digital marketing, which are necessary to know for a closer understanding of the practical part. The situation analysis, which analyses the current situation in the company, was explained in more detail to create a new communication proposal. It is further elaborated on the example of company in the practical part.
Collections
- Diplomové práce - 32163 [294]