Numerická studie chování uložení baterií při nárazu osobního automobilu na kůl
Numerical Study of Battery Storage Behavior During Car Side Pole Crashtest
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Kristina Kletečková
Supervisor
Vyčichlová Petra
Opponent
Steklý Jan
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav soudního znalectví v dopravěRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem diplomové práce je simulace chování baterie při nárazu vozidla na kůl pomocí metody konečných prvků. V teoretické části je zpracována problematika akumulace energie, charakteristiky jednotlivých druhů baterií, konstrukce baterií s ohledem na porušení a bezpečnostní předpisy. V praktické části je hlavním cílem návrh a optimalizace struktury rámu baterie. Pro získání deformačních charakteristik bude použit konečněprvkový model, na kterém bude provedena dynamická numerická simulace nárazu vozidla na kůl s využitím softwaru ANSA a META. The aim of this thesis is to simulate battery behavior using the finite element method during car side pole crash test. The theoretical part describes the methods of energy storage, characteristics of individual types of batteries, battery design and testing with respect to safety regulations. The practical part deals with the design and optimization of the battery frame structure. The FE model will be used to obtain the deformation characteristics. Numerical Simulation Side Pole Crash Test will be performed on this model. I will use ANSA and META software in thesis.