Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti
Evaluation of the Communication Campaigns of the Selected Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Valerie Tomášková
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Králová Petra
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na online marketing a vyhodnocením 3 komunikačních kampaní společnosti AMC v letech 2016, 2017 a 2018. Sleduje také vývoj investic do off-line a online marketingu v daných kampaních a využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace v rámci komunikačních kampaní společnosti AMC. Součástí práce je i vyhodnocení nereprezentativní marketingové sondy zabývající se chováním cílových skupin na internetu a různých sociálních sítích. Tato data jsou poté využita k vytvoření doporučení pro společnost AMC, jak inovovat a zlepšit marketingovou komunikaci vůči jednotlivým cílovým skupinám. The bachelor's thesis deals with the marketing mix, communication mix and describes the principles of setting up communication campaigns in the theoretical part. The practical part deals with the development of off-line and online marketing with an emphasis on online marketing and evaluation of 3 communication campaigns of AMC in 2016, 2017 and 2018. It also monitors the development of investments in off-line and online marketing in these campaigns and use of individual marketing communication tools within AMC communication campaigns. Part of the work is also the evaluation of an un-representative marketing probe dealing with the behaviour of target groups on the Internet and various social networks. This data is then used to make recommendations for AMC on how to innovate and improve marketing communication with individual target groups.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [308]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vnitrofiremní komunikace
Autor: Kabíčková Hana; Vedoucí práce: Šnýdrová Markéta; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)Tématem této bakalářské práce je vnitrofiremní komunikace. Teoretická část slouží jako vhled do dané problematiky a vymezuje pojmy komunikace, proces komunikace a dále se zaměřuje na firemní komunikaci a její druhy, formy ... -
Komunikace na pracovišti
Autor: Polcarová Markéta; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)Bakalářská práce se zabývá interní a externí komunikací firmy. Jsou zde rozebrány jednotlivé druhy a typy komunikace jako takové. Dále zmiňuje i bariéry komunikace. V praktické části se snažím podat informaci o praktickém ... -
Efektivní komunikace v podniku a využití elektronických komunikačních nástrojů
Autor: Kopecká Pavla; Vedoucí práce: Coops Kateřina; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-04-30)Bakalářská práce řeší téma efektivní komunikace v podniku a využívání elektronických komunikačních prostředků. Cílem práce je specifikovat základní pojmy týkající se podnikové komunikace, analyzovat aktuální komunikační ...