Marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí
Marketing Communications In The Enterprise Through Social Networks
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Drahomíra Šonková
Supervisor
Jirkovská Blanka
Opponent
Štědroň Bohumír
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingovou komunikaci vybraného podniku (Zara) na sociálních sítích, zjistit, jak společnost Zara na sociálních sítích komunikuje a zda je její komunikace vůči zákazníkům dostatečná. Teoretická část práce je zaměřena na představení marketingové komunikace, online komunikace a marketingové komunikace na sociálních sítích. Praktická část se věnuje společnosti Zara a její marketingové komunikaci na sociálních sítích. Součástí práce je analýza vlastního dotazníkového šetření o vnímání společnosti Zara na sociálních sítích respondenty a o její komunikaci. The topic of the bachelor thesis is Company marketing communication through social networks. Its aim is to describe and analyze the marketing communication of a selected company (Zara) on social networks, to find out how Zara communicates on social networks and whether its communication with customers is sufficient. The theoretical part of the dissertation is focused on the introduction of marketing communication, online communication and marketing communication on social networks. The practical part is devoted to the company Zara and its marketing communication on social networks. Part of the work is the analysis of own questionnaire survey on the perception of Zara company on social networks by respondents opinion and public communication of the company.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1278]