Vizuální nástroje marketingové komunikace
Visual Tools in Marketing Communication
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Michaela Niklová
Supervisor
Králová Petra
Opponent
Štědroň Bohumír
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem mé bakalářské práce je nalézt, analyzovat a koordinovat použití vizuálních nástro-jů marketingové komunikace pro zlepšení ekonomické pozice vybraného podniku. Vý-zkum je zaměřen primárně na logo, webové stránky a produkt společnosti. Neopomíná však ani ostatní vizuální nástroje. Výzkum uvádí, jak veřejnost vnímá značku Eta a její vizuální komunikaci za účelem zjištění účinnosti a správné aplikace těchto nástrojů k dosažení prosperity firmy. Na základě aplikovaných výzkumů, navrhuji vhodná dopo-ručení a řešení odhalených nedostatků. Firma Eta, a. s. byla využita pouze jako výzkum-ný vzorek. Práce by měla přinést užitek ve smyslu navržení nástrojů marketingové ko-munikace tak, aby bylo dosaženo účinného působení na nákupní chování. Práce uvádí způsob a obsah vizuálních nástrojů marketingové komunikace, jež účinně působí na spotřební chování zákazníků. V práci je objasněn význam vizuální komunikace a jednot-livé způsoby využití tohoto typu komunikace. The goal of my thesis is to find, analyse and coordinate the use of visual tools in mar-keting communication to improve the economic growth of the selected company. The research focuses on the logo, website and product of the company. However, this thesis does mention other visual tools. The research shows how the public perceives the Eta brand and its visual communication in order to determine the effectiveness and correct application of these tools to achieve the prosperity of the company. Based on applied research, I propose appropriate recommendations and solutions to identified short-comings of the selected company. Eta, a. s. was used only as a research sample. The work should benefit in terms of applying marketing communication tools in order to achieve effective purchasing behaviour. This thesis lists the way and content of the vis-ual marketing tools which effectively affect sour consumable customer behaviour. The work clarifies the importance of visual communication and the different ways of using this type of communication.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [311]