Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.
Communication Strategy of Chosen Company SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Daniel Dejmek
Supervisor
Králová Petra
Opponent
Říhová Elena
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zpracována na téma komunikační strategie pražské kavárny SmetanaQ Café & Bistro. Cílem práce je analýza současné komunikační strategie a vytvoření doporučení nových možností s využitím v praxi. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se marketingu a komunikační strategie za využití odborné literatury. Praktická část začíná představením podniku a v další její části byla zpracována analýza současného marketingového a komunikačního mixu společnosti. V závěru práce byl na základě výsledků dotazníkového šetření vytvořen návrh nových komunikačních možností tohoto podniku. The following Bachelor thesis is based on the communication strategy of the SmetanaQ Cafe & Bistro company. The main goal was to analyse and improve the current communication strategy. The thesis consists of two parts: theoretical and practical. Theoretical part concerns with market-ing fundamentals and communication strategy based on scientific literature. Practical part begins with an introduction of the company and then it continues with the company’s communication mix. Based on the results of a questionnaire, I have suggested new strategies on how the brand should communicate in the future. Those strategies are to be seen at the end of the practical part of the thesis.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [303]