Akumulace elektrické energie pro dobíjení elektromobilů v kombinaci s obnovitelným zdrojem energie.
Electric Energy Accumulation with Renewable Source for Electric Vehicle Charging.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jan Linhart
Vedoucí práce
Klein Vít
Oponent práce
Müller Zdeněk
Studijní obor
ElektroenergetikaStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra elektroenergetikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá návrhem ultrarychlé dobíjecí stanice se šesti stojany pro souběžné dobíjení až dvanácti vozidel. Stanice využívá lokální obnovitelný zdroj elektrické energie v podobě fotovoltaické elektrárny na střeše. Dále je vybavena akumulačním systémem pro pokrytí výkonových špiček odběru, řízení napětí a účiníku a tím snížení nároků na distribuční soustavu v místě připojení. Samotné uspořádání a provoz stanice jsou navrženy a pomocí simulačního programu otestovány na očekávaný rozvoj elektromobility a poptávky po dobíjení v horizontu let 2020 až 2040. This diploma thesis deals with the design of an ultra-fast charging station with six chargers for simultaneous charging of up to twelve vehicles. The station uses a local renewable source of electricity in the form of a photovoltaic power plant on the roof. Furthermore, it is equipped with an energy storage system for shaving load peaks, voltage and power factor control and thus reduce the demands on the distribution system at the connection point. The layout and operation of the station are designed and tested using a simulation program for the expected increase of electromobility and the demand for charging in the period 2020 to 2040.
Kolekce
- Diplomové práce - 13115 [389]