Platforma pro aplikace virtuální reality
A Platform for Virtual Reality Applications
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jakub Hlusička
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Pastýřík Tomáš
Studijní obor
Informatika a počítačové vědyStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra kybernetikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Vynález webu (World Wide Web) vyvolal převrat ve způsobu, jakým lidstvo sdílí informace. Přes jeho úspěch obsahuje web mnoho hluboce zakořeněných nedostatků. V této práci zkoumám tyto nedostatky a vymýšlím řešení pro vytvoření platformy založené na technologiích VR. Tato část práce je soustředěna na vývoj základového vykreslovacího a virtualizačního enginu pro aplikace této platformy. The World Wide Web has revolutionized the way humanity shares and accesses information. Despite its success, the World Wide Web has numerous deeply rooted shortcomings. I investigate these shortcomings and come up with solutions to creating a platform based on consumer VR technology. This part of the work focuses on the development of the base rendering and virtualization engine for applications utilizing the platform.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13133 [787]