Kalibrace simulačního modelu motoru
Calibration of simulation engine model
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jan Michálek
Vedoucí práce
Doleček Vít
Oponent práce
Pohořelský Luděk
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Obsahem této diplomové práce je kalibrace simulace čtyřválcového motoru Yamaha YZF-R6 použitého ve studentské formuli. První část práce se zaměřuje na experimentální měření na brzdovém stanovišti pro získání potřebných dat. Dále je zpracována kalibrace modelu hoření a celého modelu motoru v programu GT-SUITE. Závěrečná část práce se věnuje optimalizaci parametrů motoru pomocí kalibrovaného modelu. The content of this diploma thesis is the calibration of a simulation of the four-cylinder engine Yamaha YZF-R6 used in a Formula student car. The first part of the thesis is focused on the experimental measurement on the engine test bench for the acquisition of required data. The following topic of the thesis is the calibration of the burn rate model and the calibration of the whole engine model in the GT-SUITE software. At the end of the thesis is the optimization of engine parameters.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [451]