Hybridní vozidlo bez klasické nebo planetové převodovky
Hybrid vehicle without a classical or planetary gearbox
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Michal Musil
Vedoucí práce
Toman Rastislav
Oponent práce
Heřmanová Jolana
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Moje bakalářská práce se zabývá přehledem a porovnáním současných hybridních pohonných ústrojí, jejich popisem a simulací jízdního cyklu vozidla tohoto typu v programu GT-Suite. Ve své práci uvedu jednotlivé typy hybridních, pohonných systémů a porovnám je na základě konfigurací jejich jednotlivých komponentů a jejich chování během provozu. Následně se blíže zaměřím na konstrukci pohonných ústrojí a různých řešení pohonů bez použití převodovky, a to u vozidel: 2017 Honda Accord Hybrid a 2015 Koenigsegg Regera. Na závěr uvedu výsledky mojí práce při vytváření simulačního modelu hybridního vozidla na základě dostupných informací z vozidla Honda Accord Hybrid 2017. Celý proces tvorby modelu, zapojení jednotlivých komponent a výsledné simulace v programu GT-Suite společnosti Gamma Technologies LLC byl prováděn pod vedením vedoucího práce, pana Ing. Rastislava Tomana. My bachelor thesis deals with an overview and comparison of current hybrid powertrains, their description and simulation of a driving cycle of this type of vehicle in the GT-Suite program. In my work I will introduce various types of hybrid propulsion systems and compare them based on configurations of their individual components and their behavior during operation. Subsequently, I will focus on the design of powertrains and drive solutions without the use of a transmission: 2017 Honda Accord Hybrid and 2015 Koenigsegg Regera. In conclusion, I will present the results of my work of creating a simulation model of a hybrid vehicle based on available information from the Honda Accord Hybrid 2017. The whole process of model creation, involvement of an individual components and the resulting simulation in the GT-Suite program of Gamma Technologies LLC was carried out under the supervision of the bachelor thesis supervisor Ing. Rastislav Toman.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [297]