Multikriteriální analýza transatlantického spojení na trase LON-NYC
Multi-criteria analysis of transatlantic connection on the route LON-NYC
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Vyoral
Vedoucí práce
Skolilová Petra
Oponent práce
Kouba Marek
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce "Multikriteriální analýza transatlantického spojení na trase LON-NYC" je porovnání leteckých linek, které v současné době na této trase existují. První část krátce shrnuje historii transatlantické letecké dopravy od jejího počátku až po současnost a popisuje aktuální situaci na transatlantickém trhu, následně jsou analyzována konkrétní letiště v obou městech. V závěru práce jsou jednotlivé linky analyzovány podle několika kritérií a výsledky jsou porovnány s provedeným dotazníkovým šetřením expertní skupiny. The subject of the bachelor thesis "Multi-criteria analysis of transatlantic connection the route LON-NYC" is the comparison of airways that currently exist on this route. The first part briefly summarizes the history of transatlantic air transport from its beginning to the present and describes the current situation in the transatlantic market and then the specific airports in both cities are analysed. The last part analyses individual airways according to several criteria and the results are compared with the undertaken questionnaire of the expert group.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16117 [250]