Dvouzdrojové lokomotivy pro nákladní vlaky
Dual-source locomotives for freight trains
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Martin Chýle
Supervisor
Drábek Michal
Opponent
Hroník Zdeněk
Field of study
Logistika a řízení dopravních procesůStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce je zaměřena na představení vývoje dvouzdrojových lokomotiv a srovnání s konvenčními lokomotivami, především dieselelektrickými. Dále jsou na příkladech z praktického provozu nákladních vlaků vyjádřeny rozdíly v nákladech na provoz dvouzdrojové a konvenční lokomotivy, včetně výhod a nevýhod jejich využití. V závěru práce jsou zhodnoceny ekonomické a další přínosy dvouzdrojových lokomotiv a doporučení jejich vhodného nasazení. This thesis focuses on development of dual-mode locomotives and comparison with conventional locomotives, especially diesel-electric. On the examples from real operation, the calculation of operating costs for both types of locomotives was made. In the next part of the thesis, the advantages and disadvantages of using dual-mode locomotives are mentioned. The last part is evaluation of benefits of dual-mode locomotives and suggestion of optimal deployment.
Collections
- Bakalářské práce - 16117 [237]