Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru
Marketing Communication of Public Sector Entity
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Maxim Trojan
Vedoucí práce
Králová Petra
Oponent práce
Plzáková Lucie
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současné situace marketingové komunikace městské části Praha 2 (především z hlediska úřadu) a navrhnout možná zlepšení této komunikace. Byla provedena analýza současných nástrojů komunikace, které úřad využívá ke komunikaci s veřejností a rovněž analýza zpětné vazby elektronických kanálů za období listopad 2018-červenec 2019. Dále byl proveden rozhovor s vedoucími různých odborů na úřadu městské části a dotazníkové šetření zaměřené na zjištění názorů na spokojenost s různými nástroji marketingové komunikace. Na základě obou těchto analýz, rozhovorů se zaměstnanci úřadu a dotazníku byly nalezeny problémy současné elektronické komunikace a vytvořeny návrhy na možná zlepšení. The objective of this Bachelor's thesis was analysis of current state of marketing communication of the Borough of Prague 2 (mainly concerning its office) and creation of proposals for possible improvements of this communication. Analysis of current channels that the office uses for communication with the public, and analysis of feedback on electronic channels from November 2018 through July 2019. Also, an interview with the executives of different sections in the office as well as a questionnaire focused on finding opinions about satisfaction with various tools of marketing communication. Based on both analyses, the talk with office employees, and the questionnaire, it was found that there is an ongoing problem in current electronic communication and proposals of possible improvements were created.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [308]