Plán marketingové komunikace pro neziskovou organizaci
Marketing Communication Plan for Non-profit Organization
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Matěj Heřman
Vedoucí práce
Králová Petra
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá návrhem plánu marketingové komunikace pro neziskovou organizaci Rodinné centrum Praha, z. s. Tato práce v první části představuje teoretické marketingové poznatky, které ve druhé části aplikuje na konkrétní případ neziskové organizace. Zde se tato práce zabývá situační analýzou současného stavu Rodinného centra Praha a jeho aktuálním nastavením marketingového mixu. Na základě této analýzy je pak sestaven konkrétní komunikační mix a vytvořen celkový plán marketingové komunikace. This thesis deals with the marketing communication strategy plan for the non-profit organization Rodinné centrum Praha, z. s. First part of this thesis introduces theoretical marketing findings, which are applied to the specific non-profit organization in the second part. In this part is situational analysis of the current state of Rodinné centrum Praha organisation and its current marketing mix described. Based on this analysis a specific communication mix is set up and concrete communication strategy plan is created.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [842]