Návrh a úprava konstrukce forem pro výrobu monocoque vozu FS.11
Design and modification of the design of molds for monocoque production of formula FS.11
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Jiří Zelený
Supervisor
Bryksí Stunová Barbora
Opponent
Průcha Petr
Field of study
Konstruování podporované počítačemStudy program
StrojírenstvíInstitutions assigning rank
ústav konstruování a částí strojůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této bakalářské práce byl konstrukční návrh a výroba forem pro monocoque vozu FS.11 týmu CTU CarTech. Práce popisuje předchozí konstrukční řešení kompozitových forem pro monocoque v týmu CTU CarTech. Řeší konstrukční, materiálový a technologický návrh jak pro výrobu maket, tak vlastních forem. Po vyrobení forem pomocí kontaktní laminace z uhlíkové a skelné tkaniny a epoxidové pryskyřice byly vyhodnoceny a opraveny výrobní vady. Do opravených forem byl následně vylaminován monocoque, který byl použit při stavbě již soutěžícího vozu FS.11. The aim of this thesis was to design and manufacture molds for the FS.11 team CTU CarTech vehicle monocoque. The thesis describes the previous design solution of composite molds for the monocoque of the CTU CarTech team. It's main focus is the constructional, material and technological design for production of both the scale model and the press molds. After the molding process, done by contact lamination of carbon, glass fiber and epoxy resin, all the manufacturing defects were fixed or cleaned off. These repaired molds, were later used to laminate the monocoque, which was to be used during the construction of the already competing vehicle FS.11.
Collections
- Bakalářské práce - 12113 [320]