ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Mechanical Engineering
  • Department of Management and Economics
  • Master Theses - 12138
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Mechanical Engineering
  • Department of Management and Economics
  • Master Theses - 12138
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Plán marketingové komunikace pro vybranou značku

Marketing Communications Plan for a selected Tag

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Zuzana Placková
Supervisor
Vaniš Ladislav
Opponent
Rejf Libor
Field of study
Řízení a ekonomika podniku
Study program
Strojní inženýrství
Institutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podniku



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se marketingu. Dále je popsána problematika marketingové komunikace a použití jejích nástrojů. Praktická část je rozdělena na dvě další části, na část analytickou a návrhovou. Analytická část se zabývá popisem společnosti, charakteristikou značky, definováním cílové skupiny a jejího chování, konkurencí a konkrétním použitím komunikačních nástrojů. Návrhová část se zabývá navržením komunikačního mixu pro nadcházející období, za účelem zvýšení prodejů a povědomí o dané značce.
 
The structure of this diploma thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical part. The theoretical part defines basic terms of marketing. Furthermore, the issue of marketing communication and using of its tools is described. The practical part is divided into two parts, the analytical and the design part. The analytical part deals with description of the company, brand characteristic, defining of target market, competitors and specific using of communication tools. The design part deals with proposing communication mix for oncoming period that would improve the current sales and awareness about selected brand.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/85102
View/Open
PLNY_TEXT (3.206Mb)
POSUDEK (485.4Kb)
POSUDEK (500.0Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 12138 [177]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV