Plán marketingové komunikace pro vybranou značku
Marketing Communications Plan for a selected Tag
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Zuzana Placková
Vedoucí práce
Vaniš Ladislav
Oponent práce
Rejf Libor
Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podnikuPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se marketingu. Dále je popsána problematika marketingové komunikace a použití jejích nástrojů. Praktická část je rozdělena na dvě další části, na část analytickou a návrhovou. Analytická část se zabývá popisem společnosti, charakteristikou značky, definováním cílové skupiny a jejího chování, konkurencí a konkrétním použitím komunikačních nástrojů. Návrhová část se zabývá navržením komunikačního mixu pro nadcházející období, za účelem zvýšení prodejů a povědomí o dané značce. The structure of this diploma thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical part. The theoretical part defines basic terms of marketing. Furthermore, the issue of marketing communication and using of its tools is described. The practical part is divided into two parts, the analytical and the design part. The analytical part deals with description of the company, brand characteristic, defining of target market, competitors and specific using of communication tools. The design part deals with proposing communication mix for oncoming period that would improve the current sales and awareness about selected brand.
Kolekce
- Diplomové práce - 12138 [166]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...