Návrh vačkové hřídele a jejího pohonu pro akcelerační zkušební stanoviště
Design of the cam shaft and its drive for the acceleration test stand
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Petr Janík
Supervisor
Češpíro Zdeněk
Opponent
Hampl Jasoň
Field of study
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudy program
Strojní inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav konstruování a částí strojůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá návrhem podstatné části zkušebního stanoviště pro akcelerační simulaci nárazových zkoušek automobilových bezpečnostních komponent, konkrétně návrhem vačkové hřídele a jejího pohonu. Nejprve bude nastíněna funkce celého zařízení, která klade rozměrové a jiné požadavky na návrh vačkové hřídele. Dále bude proveden návrh vačkové hřídele s ohledem na její vyvážení a prostorové poměry. Následně bude navrženo uložení hřídele do rámu a pohon vačkové hřídele. This thesis deals with the design of the important part of test stand for physically simulating crash tests of automobile safety components, realized by acceleration, namely with the design of the cam shaft and its drive. First the function of the whole device will be outlined with its dimensional and other requirements for the cam shaft. Next, the cam shaft will be designed with respect to its balance and spatial conditions. Then, mounting of the shaft to the frame and its drive will be solved.
Collections
- Diplomové práce - 12113 [184]