Zobrazit minimální záznam

Application Possibilities of Tolerance Bases in Automotive



dc.contributor.advisorPetr Karel
dc.contributor.authorKamil Tureček
dc.date.accessioned2019-08-21T22:51:57Z
dc.date.available2019-08-21T22:51:57Z
dc.date.issued2019-08-21
dc.identifierKOS-878300874205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/84708
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je analýza možností tolerování v automotive. Práce se zaměřuje na porovnání metod ustavení a tolerování dle norem ISO 5459:2011, respektive ISO 1101:2017 a systému RPS dle normy VW 01055:2017. Dílčím cílem je praktická aplikace obou metod na zvolenou součást automobilu. Výsledkem je hodnocení a shrnutí výhod a nevýhod, doplněné komentáři z praxe. Hlavním přínosem práce je předání informací z technického vývoje automobilů, především z hlediska alternativní metody ustavení a tolerování součástí.cze
dc.description.abstractThe main subject of this thesis is the analysis of aplication posibilities of tolerance bases in automotive. Thesis focuses mainly on comparison of ISO 5459:2011, respectively ISO 1101:2017 and Reference Point System defined by VW 01055:2017. Next goal is to apply both methods on chosen automotive part. Result of the thesis is the handover of informati-on from technical automotive development, especially in terms of alternative tolerancing methods.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectISO 1101cze
dc.subjectISO 5459cze
dc.subjectISO GPScze
dc.subjectzákladnycze
dc.subjectgeometrické tolerancecze
dc.subjectautomotivecze
dc.subjectRPScze
dc.subjectISO 1101eng
dc.subjectISO 5459eng
dc.subjectISO GPSeng
dc.subjectdatumseng
dc.subjectgeometrical toleranceseng
dc.subjectautomotiveeng
dc.subjectRPSeng
dc.titleMožnosti aplikace tolerančních základen v automotivecze
dc.titleApplication Possibilities of Tolerance Bases in Automotiveeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeStarý František
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav konstruování a částí strojůcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam