Lávka přes Labe v Nymburce
Footbridge over the Labe River in Nymburk
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tomáš Vaníček
Vedoucí práce
Vítek Jan
Oponent práce
Hanuš Petr
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem lávky pro pěší a cyklistickou dopravu přes řeku Labe. Lávka se nachází ve městě Nymburk a spojuje městskou část Zálabí s centrem města. Je vypracováno několik alternativ přemostění a následně podrobněji zpracována varianta obloukového mostu s délkou přemostění 208,5 metrů. Oblouk o rozpětí 96 metrů má mezilehlou prefabrikovanou mostovku z předpjatého betonu, na obou březích pokračuje monolitickým trámovým mostem o dvou polích na levém břehu a o čtyřech polích na pravém břehu řeky. Celá lávka je navržena pro bezbariérový provoz The bachelor thesis presents a design of a pedestrian and cycle bridge over the Labe River. The footbridge is located in the town of Nymburk and connects the town district Zálabí and town centre. There are several alternatives of overbridging and then there is thoroughly designed the variant of the arch bridge. The arch with a span of 96 metres has a trought arch prefabricated deck of prestressed concrete, on both banks continues with monolithic beam bridges with two spans on the left bank and four spans on the right bank. The whole footbridge is designed barrier-free.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11133 [560]