Možnosti využití frameworku A-Frame pro rozšířenou realitu
A-Frame framework for augmented reality applications
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Tomáš Bilák
Supervisor
Pauš Petr
Opponent
Chludil Jiří
Field of study
Web a multimédiaStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Účelom tejto bakalárskej práce je analyzovať framework A-Frame a popísať jeho možnosti využitia pre aplikáciu v rozšírenej realite. Práca sa zameriava predovšetkým na rozšírenú realitu pre mobilné zariadenia bez závislosti na platforme. Cieľom je navrhnúť multiplatformné riešenie dostupné na starších zariadeniach, ktoré nepodporujú moderné knižnice, ako ARCore a ARKit, závislé na platforme. Ďalej sa práca venuje všeobecným pravidlám vytvárania používateľského rozhrania pre aplikácie v rozšírenej realite, ktoré následne aplikuje na vytvorený prototyp. The purpose of this bachelor thesis is to analyze framework A-Frame and outline its possibilities of use for application in augmented reality. Thesis main interest is platform-independent augmented reality for mobile devices. Aim is to design cross-platform solution available on older devices, which do not support modern platform specific frameworks, such as ARCore and ARKit. Further thesis addresses the general rules of creating user interface for applications in augmented reality and later applies them in a developed prototype.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1729]