Návrh a realizace trackeru pro potřeby ATM Laboratoře
Design and Development of a Tracker for Requirements of the ATM Laboratory
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Petr Lukeš
Supervisor
Pleninger Stanislav
Opponent
Jonáš Petr
Field of study
Provoz a řízení letecké dopravyStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav letecké dopravyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této diplomové práce je návrh a realizace trackeru s využitím moderních metod pro track-ování cílů. Tracker je navržen pro zpracovávání primárních měření z nízkonákladové pasivní 3D multilaterace široké oblasti. IMM (interacting multiple model) estimátor je vybrán jako vhodný nástroj pro filtraci a predikci a je navržen vzhledem k očekávaným vzdušným cílům. V práci je provedeno vyhodnocení modifikací estimátoru pro značně aperiodické zdroje. Pro vyřešení zdvojených tracků a měření byl vytvořen algoritmus v rámci datové asociace. Návrh trackeru následuje jeho realizace v Matlabu a C++ včetně vyhodnocení jeho výkonnosti na reálných dat-ech ze střední Evropy. The aim of the Master’s thesis is to design and develop a tracker using modern target tracking techniques. The tracker is designed for processing primary measurements from a low-cost passive 3D Wide Area Multilateration system. The IMM (interacting multiple model) estimator is selected as a suitable tool for filtering and prediction and is designed for the expected airborne targets. Modifications of the estimator for highly aperiodic sources are also evaluated. A data association algorithm used to resolve measurement and track duality is developed. The design of the tracker is followed by its development in Matlab and C++ and its performance is evaluated using data from real traffic in central Europe.
Collections
- Diplomové práce - 16121 [552]