Návrh letmo betonovaného dálničního mostu přes údolí Vltavy
Design of a balanced cantilever highway bridge over the Vltava River
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jakub Dvořák
Vedoucí práce
Vítek Jan
Oponent práce
Souček Petr
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá statickým návrhem hlavní nosné konstrukce dálničního mostu stavěného metodou letmé betonáže. Most se nachází na budoucím úseku Silničního okruhu kolem Prahy č. 519 Suchdol - Březiněves a překonává údolí Vltavy. Konstrukce má celkovou délku 543 m a skládá se z pěti polí o rozpětí 60 m + 115 m + 190 m + 115 m + 60 m. Příčný řez je tvořen komorovým betonovým průřezem s proměnnou výškou. The diploma thesis deals with design of the main supporting structure of highway bridge constructed using the free cantilever method. The bridge is situated on the future part of Prague ring road n. 519 Suchdol - Brezineves and pass over the Vltava River valley. Overall length of the construction is 543 m consisted of five spans of 60 m + 115 m + 190 m + 115 m + 60 m. The bridge is made of box girder cross section.
Kolekce
- Diplomové práce - 11133 [446]