Dráček IV - Optimalizace uživatelského rozhraní
Dragon IV - User interface optimalization
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Šárka Švábová
Vedoucí práce
Chludil Jiří
Oponent práce
Pavlíčková Petra
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je navrhnout nové uživatelského rozhraní aplikace Dráček, která je vyvíjena od roku 2015. Aplikace má pomoci žákům 1. až 5. třídy s procvičováním matematických dovedností a zároveň umožnit učitelům zadávat domácí úkoly zábavnou formou. Hlavním cílem mé práce je vytvořit nový design, který nahradí stávající nedostačující verzi. Měl by mít intuitivní ovládání, zajímavý vzhled pro děti, a hlavně by měl být připravený na další rozšíření aplikace. Nejprve jsem pomocí vlastní metodiky hodnocení provedla podrobnou analýzu nejoblíbenějších her mezi dětmi. Pro srovnání jsem analyzovala i nejúspěšnější aplikaci z kategorie vzdělávacích. Podle výsledků hodnocení jsem načrtla návrh nového vzhledu a provedla uživatelské testování na skupince dětí, která jej ohodnotily 4,1 body z 5 možných. Podle výsledků jsem opravila odhalené chyby a dokreslila všechny části. Výstupem mé práce je návod na implementaci nového rozhraní a návrhy na nové prvky aplikace. The aim of this thesis is to design a new user interface of the aplication called Dragon, which has been developed since 2015. The application is designed to help pupils of the 1st to 5th grade with the practice of mathematical skills and at the same time to enable teachers to assign homework in a fun way. The main goal of my work is to create a new design that will replace the current inadequate version. It should have intuitive controls, an interesting look for children, and most importantly, it should be ready for the next application extension. First, I conducted a detailed analysis of the most popular games among children using my own evaluation methodology. For comparison, I analyzed the most successful application from the educational category. According to the results of the evaluation, I outlined the design of the new look and made a user test on a group of children who rated it 4.1 points out of 5 possible. According to the results, I corrected the revealed errors and completed all the parts. The output of my work is a guide to the implementation of the new interface and suggestions for new elements of the application.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]