Koncepce úprav železniční trati Tábor - Bechyně
Possible Conceptions for Railway Line Tábor - Bechyně Modification
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Lukáš Strejc
Supervisor
Vaněk Martin
Opponent
Javořík Tomáš
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav dopravních systémůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této diplomové práce je návrh koncepce úprav železniční trati Tábor - Bechyně na základě analýzy stávajícího stavu. Jednotlivé nedostatky jsou popsány a je navrženo jejich řešení. Práce se zaměřuje na úpravu dopraven a zastávek, které nesplňují parametry dle dnešních norem. Dále se věnuje zlepšení geometrických parametrů koleje v rámci stávající osy, srovnání původního a současného napájecího systému a výběru vhodného hnacího vozidla s přihlédnutím ke specifickým požadavkům. Navržené úpravy vedly ke zkrácení cestovních dob a ke zvýšení bezpečnosti cestujících. Součástí práce je také srovnání různých variant úprav předmětné trati a jejich ocenění. The subject of this diploma thesis is the proposal of the conception of modifications for the railway line Tábor - Bechyně based on the analysis of the current state. Individual deficiencies are described and their solution is proposed. The work is focused on modifying the stations and halts that do not fulfil today´s standards. Furthermore, the thesis focuses on the improvement of the track geometry parameters within the current axis, then on the comparison of the original and current power supply systems and on the choice of suitable traction vehicle, taking into account specific requirements. The proposed modifications have reduced travel times and increased passenger safety. The comparison of various modifications of this particular line and their valuation is also included in the work.
View/ Open
Collections
- Diplomové práce - 16112 [424]