Komparativní pedagogika - porovnání systémů vzdělávání v České republice a Himalajích
Comparative pedagogy - comparison of educational systém between Czech Republic and Himalaya
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vojtěch Kořalka
Vedoucí práce
Mrázková Kateřina
Oponent práce
Lorenzová Jitka
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá srovnáním školských systémů v Indii a České republice na příkladu dvou konkrétních škol – Spring Dales Public School, Mulbekh (Himaláje) a SPŠ stavební J. Gočára, Praha. V první části této práce jsou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k tématu srovnávací pedagogiky. Dále jsou rozebrány vzdělávací sys-témy a kutikulární dokumenty platné v obou zemích. V další části jsou popsány konkrétní školy, a to jak obecně, tak na základě osobní zkušenosti autora práce. Závěrem práce je shrnutí poznatků získaných v předchozích kapitolách a soubor doporučení pro zlepšení výuky na obou školách/v obou zemích. The thesis deals with the comparsion of educational system between Czech Republic and Himalaya on the example of two school - Spring Dales Public School, Mulbekh (Himalaya) and Secondrary School of Civil Engineering J. Gocar, Prague. First part of this thesis explains the theoretical basis that relate to the comparative pedagogy. Further are analysed educational systems and curricula of India and Czech Republic. Another part describes both schools in theoretical and practical (personal experience) per-spectives. At the end brings summary from previous chapters and recommendations for developing education of above-menitoned schools/states.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]