Praktické vyučování podporované počítačem
Practical teaching supposrted by computers
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Pavel Žák
Vedoucí práce
Svoboda Emanuel
Oponent práce
Petřík Martin
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zmapovány výukové metody včetně názorně demonstračních. Je zde popsán vznik a vývoj laboratoří se vzdáleným přístupem a klasifikace experimentů. V praktické části je podrobně popsán návrh a realizace vzdálené laboratoře s pomocí systému iSES Remduino Lab a prototypovací platformy Arduino UNO. Při tvorbě vzdáleného experimentu byla zachycena časová i finanční náročnost sloužící k porovnání s reálným experimentem ve vyučovací hodině. Byly také analyzovány výhody i nevýhody vzdáleného experimentu. This bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and the practical part. Theoretical part is focused on teaching methods including especially demonstration methods. Formation of the remote-labs is also described there. In the practical part there is described in the detail design and realization of the remote-lab using iSES Remduino Lab and prototyping platform Arduino UNO. Financial and time difficulty was described in the creation of the experiment. Remote experiment should be compared with the real experiment shown during the teaching lesson. Advantages and disadvantages of the remote-lab were also analysed.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]