Fyzikální model pohonného ústrojí pro vozidlový simulátor
Detailed powertrain physical model for interactive vehicle simulator
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Matěj Hanousek
Supervisor
Rozhdestvenskiy Dmitry
Opponent
Švandrlík Michal
Field of study
Inteligentní dopravní systémyStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav dopravních prostředkůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem diplomové práce "Fyzikální model pohonné jednotky pro vozidlový simulátor" je prozkoumat programovací jazyk Modelica, zjistit jeho výhody, nevýhody, limity a využitelnost. Následně prozkoumat dostupné nástroje pro podrobné modelování pohonných ústrojí s možností exportování modelu jako FMU. Prozkoumat moderní fyzikální enginy a jejich implementace v herních enginech (PhysX, Bullet, ODE.). Zvolit vhodné nástroje a prostředí na základě předchozího a vytvořit a implementovat model pohonného ústrojí do grafického enginu. Nakonec porovnat výsledky implementovaného modelu s validovanými jízdními daty. The subject of diploma work "Detailed powertrain physical model for interactive vehicle simulator" is research of programming language Modelica, it's advantages, disadvantages, limits and usage. Research of available tools for detailed modeling of powertrain with possibility to export the model as FMU. Research of modern physical engines and it's implementations in game engines (PhysX, Bullet, ODE.). Choose of suitable tools and environment and creation and implementation of the powertrain model into the game engine. Then comparison of the results of the implemented model with validated driving data.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Simulační model obráběcího stroje v CAM systému Siemens NX s verifikací strojního času
Author: Jan Zbíral; Supervisor: Vavruška Petr; Opponent: Novák Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-26)Bakalářská práce se zabývá problematikou predikování strojních časů při simulaci obrábění řízené NC programem s využitím modelu obráběcího stroje. Takový model byl vytvořen pro stroj Kovosvit MAS SP 430, včetně úprav ... -
Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory
Author: Culek Jakub; Supervisor: Bouchner Petr; Opponent: Smíšek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)Předmětem bakalářské práce "Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory" je zmapování historického vývoje a současných technologií v oblasti herních enginů. V první části této práce je popsán ... -
Vizuální simulace deště
Author: Giang Chau Nguyenová; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)Projekt této diplomové práce se zaměřuje na zvýšení vizuální rozmanitosti v dopravních simulátorech, a to simulací různých jevů deště, které lze vidět v reálném světě. Důkladný výzkum stávajících metod by měl pomoci při ...