Stanovení ceny obvyklé za dopravní výkon
Determination of the Traffic Performance Standard Price
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Vojtěch Kašpar
Supervisor
Tichý Jan
Opponent
Baná Natália
Field of study
Logistika a řízení dopravních procesůStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá kalkulací nákladů osobní železniční dopravy. V teoretické části jsou popsána veškerá východiska praktické části, tedy aktuální situace ve veřejné dopravě v ČR, princip podnikání ve veřejné dopravě a také liberalizace železniční dopravy. V praktické části je navržena metodika, která na základě vstupních parametrů a objektivních nákladů (náklady na vozidla, personální náklady, poplatek za dopravní cestu a trakční náklady) indikativně stanovuje celkovou výši nákladů, které může objednatel dopravy očekávat ve výběrovém řízení. This thesis deals with the cost calculation of passenger rail transport. The theoretical part describes all the basics of the practical part, i.e. the current situation of public transport in the Czech Republic, the principle of business in public transport and the liberalization of rail transport. The aim of the practical part is to propose a methodology, which determines the total amount of costs that the customer can expect in the tender based on the input parameters and objective costs (vehicle costs, personnel costs, transport route fee and traction costs).
Collections
- Diplomové práce - 16117 [200]