ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta architektury
  • ústav navrhování I
  • Diplomové práce - 15127
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta architektury
  • ústav navrhování I
  • Diplomové práce - 15127
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

VALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ - KRÁSNO

VALASSKE MEZIRICI - KRASNO

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Jakub Odstrčil
Vedoucí práce
Hradečný Tomáš
Oponent práce
Kotas Patrik
Studijní obor
Architektura
Studijní program
Architektura a urbanismus
Instituce přidělující hodnost
ústav navrhování I



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Po rozsáhlých asanacích z dob minulého režimu je struktura kompaktního a rostlého města nevratně poškozena. Zatížená dopravní tepna procházející středem města neumožňuje dostatečné příčné provázání. Podél této hlavní osy rozvoj stagnuje a vznikají rozsáhlá území nikoho. V blízkosti centra tak nalézáme pusté pláně náletové zeleně, parkovišť nebo nákupních zón. Ambicí projektu je přetavit nevýhodu v podobě dopravně zatížené hlavní osy ve výhodu pomocí zavedení tramvajové linky. Veřejná doprava se tak stane alternativou pro individuální automobilovou dopravu. Je podpořen rozvoj v okolí zastávek, příčné vazby jsou posíleny a v celé délce osy města jsou integrovány pruhy pro cyklisty.
 
After extensive demolitons from the times of the past regime, the structure of a compact and growing city is irreversibly damaged. Intensive traffic passing through the city center does not allow for sufficient cross-linking. Along this major axis of the town, development is stagnating and large areas of nobody are emerging. In the vicinity of the center, we find a desolate plain of greenery, parking lots or shopping areas. The ambition of the project is to transform the disadvantage of a major load-bearing main axis in favor of the introduction of a tram line. Public transport will thus become an alternative to individual car traffic. The development around the stops is supported, the transverse ties are strengthened, and cycling paths are integrated throughout the city's axis.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82961
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (48.54Mb)
PRILOHA (11.10Mb)
POSUDEK (66.04Kb)
POSUDEK (3.097Mb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 15127 [411]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV