Vytvoření webové stránky na podporu kampaně programu SIT
Web pages support for SIT marketing campaign
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Martin Švec
Supervisor
Zoubek Lukáš
Opponent
Šonka Ivan
Study program
Softwarové inženýrství a technologieInstitutions assigning rank
katedra počítačůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá vytvořením webové prezentace pro podporu kampaně přijímacího řízení studijního programu Softwarové inženýrství a technologie na Fakultě elektrotechnické na ČVUT v Praze. V prvních částí této práce jsou objasněna teoretická východiska, která jsou nezbytná k pochopení problematiky marketingových kampaní a marketingu jako takového. Tyto poznatky jsem využil k analytické práci, kde detailně shrnuji podpůrné kampaně pro přijímací řízení ostatních vysokých škol, a poté k praktické části. Praktická část zahrnuje samotný návrh náborové kampaně a realizace webové prezentace. Webová stránka je vytvořena podle standardů dnešních moderních webů, obsahuje různé grafické a interaktivní prvky jakými jsou například animace. Samozřejmostí je responzivní verze webu, tedy, že je web přizpůsoben pro všechny druhy a velikosti zařízení. Další součástí je také test, který pomůže při rozhodování uchazeče, zda je tento program pro něj vhodný. The bachelor thesis deals with the creation of a web presentation for the support of the admission procedure of the study program Software Engineering and Technology at the Faculty of Electrical Engineering at CTU in Prague. In the first part of this work are explained the theoretical bases that are necessary to understand the issue of marketing campaigns and marketing as such. I used this knowledge for analytical work, where I summarize support campaigns for admission procedures of other universities, and then to the practical part. The practical part includes the proposal of the recruitment campaign and the implementation of the web presentation. The website is based on the standards of nowadays modern Web sites, featuring various graphical and interactive features such as animations. Of course there is a responsive version of the website, that is, the website is adapted for all types and devices sizes. Another part is a test that will help the candidate to decide if the program is suitable for him.
Collections
- Bakalářské práce - 13136 [1124]