Tvorba realistického prostředí pomocí fotogrametrie
Creating Realistic Environments using Photogrammetry
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Daniel Hanák
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Sedláček David
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Při tvorbě realistických prostředí do her chceme dosáhnout maximální věrohodnosti naší scény a zároveň chceme, aby se vše vykreslovalo v reálném čase. Tvorba realistických porostů, stromů a povrchů může být poměrně složitý a časově náročný problém. Tato práce dává čtenáři přehled o 3D počítačovém modelování s využitím fotogrammetrie. Implementovali jsme postup vytvoření realistického prostředí pomocí fotogrammetrie. Pro testování jsme vytvořili scénu jehličnatého lesa a prezentujeme výsledky zátěžových testů vyhodnocené v Unreal Engine. When creating a realistic environment for games, we want to achieve maximum credibility of our scene. Simultaneously we want to render everything in real-time. Creating realistic vegetation, trees, and surfaces may be a rather challenging and time-consuming problem. This thesis gives an overview of the 3D computer modeling workflow with the integration of photogrammetry. We have implemented a workflow of creating a realistic environment with photogrammetry. For testing purposes, we have created a coniferous forest scene, and we have presented results of benchmark evaluated in Unreal Engine.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [441]