Uvedení produktové inovace na trh
Product Innovation Launch
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kateřina Černíková
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Králová Petra
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem diplomové práce je příprava a uvedení produktové inovace na trh v rámci seg-mentu terciálního vzdělávání včetně aplikace inovace ve vybrané vzdělávacím zařízení. Hlavním přínosem práce je analýza současného stavu, návrh inovace včetně business plánu a komunikační strategie při uvedení inovace na trh. V rámci business plánu je pro zhodnocení prostředí využita PEST analýza, Porterův model 5-ti tržních sil a SWOT analý-za, rizika jsou hodnocena pomocí scénářů a pro popis finanční situace je použita hori-zontální i vertikální analýza. V oblasti komunikační strategie je využit model STDC. The aim of this diploma thesis is to prepare and launch product innovation on the market within tertiary education, including the application of innovation within a selected educational facility. The main contribution of the thesis is the current state analysis, the proposal of the innovation including the business plan and the communication strategy for the introduction of innovation to the market. As part of the business plan, PEST analysis, Porter´s model of 5 market forces and SWOT analysis are used to evaluate the environment. Risks are evaluated through scenarios and vertical and horizontal analysis are used to describe the financial situation. In the field of communication strategy STDC model is used.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [842]