Herní aplikace pro kognitivní trénink s NPC
Serious game for cognitive training with NPCs
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Martin Kopřiva
Supervisor
Fajnerová Iveta
Opponent
Šimeček Ivan
Field of study
Webové a softwarové inženýrstvíStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá vývojem systémů pro správu animovaných NPC, jejich navigaci po virtuálním světě a scénářů, které lze využít pro kognitivní trénink. Na základě analýzy je navržena a realizována soustava modulů pro herní engine Unity. Součástí je také herní aplikace zahrnující ukázku využití. This master's thesis deals with development of systems used for management of animated NPCs, their navigation around the virtual world and scenarios. These systems can be used for cognitive training. On the basis of analysis a collection of modules for Unity game engine is designed. Includes a serious game showcasing their usage.
Collections
- Diplomové práce - 18102 [1005]