Komunikační strategie vybrané firmy
Communication Strategy of the Chosen Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Aleš Kluc
Vedoucí práce
Jirkovská Blanka
Oponent práce
Štědroň Bohumír
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategií vybrané firmy. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmu marketingová komunikace, která v sobě zahrnuje určité plánování, cíle, principy a také nástroje. Tyto prvky jsou základem pro úspěšnou komunikaci. Praktická část se zaměřuje na analýzu komunikační strategie vybraných českých bank s hlavním zřetelem na Komerční banku (KB). Cílem práce je analýza komunikační strategie KB se zaměřením na cílovou skupinu (studentů). Pro tento cíl jsem zvolil dotazníkové šetření. Obecný cíl jsem rozdělil na dílčí výzkumné okruhy, kterými zjistím silné a slabé stránky komunikace této banky v porovnání s ostatními bankami. This bachelor thesis follows up the topic of communication strategy of the chosen company. The theoretical part is focused on explaining concept of marketing communication which consists of certainly planning, goals, principles and also tools. These elements are foundation for successful communication. Practical part is focused on analysis of communication strategy of chosen Czech banks with mainly consideration of Komerční banka (KB). The goal of this thesis is analysis of communication strategy KB focusing on target audience (students). For this goal I have chosen survey. I divided the general goal into partial research questions by which I will identify strong and weak points of this bank's communication with other banks.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Komunikace v podniku
Autor: Terč Jakub; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)V této práci se zabývám nejprve komunikací jako takovou a pojmy, které se ke komunikací vztahují. V další části se již konktrétně věnuji komunikace ve firmě a její efektivitě. Cílem této práce bylo dokázat, že dobrá ... -
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o.
Autor: Zörkler Jakub; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Čekalová Jaroslava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ... -
Plán marketingové komunikace společnosti Profitex, s.r.o.
Autor: Bánová Karolína; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Lipovská Elena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)Diplomová práce je zaměřena na sestavení plánu marketingové komunikace pro společnost působící na trhu B2B (Business to Business), který bude podkladem pro reálné využití, jeho realizaci a vyhodnocení. Teoretická část práce ...