Zobrazit minimální záznam

Application for teaching calculation of objects surfaces and volumes in virtual reality



dc.contributor.advisorHusák Jan
dc.contributor.authorKlára Konopásková
dc.date.accessioned2019-06-11T14:43:24Z
dc.date.available2019-06-11T14:43:24Z
dc.date.issued2019-06-04
dc.identifierKOS-773337290005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82338
dc.description.abstractTato práce se zabývá návrhem a implementací vzdělávací aplikace matematiky pro virtuální realitu. Analyzuje existující hardwarové a softwarové možnosti pro implementaci VR aplikací v herním enginu Unity a již existující vzdělávací aplikace matematiky pro virtuální realitu. Popisuje implementaci vlastního interakčního systému za pomoci knihovny SteamVR cílenou na Windows Mixed Reality zařízení.cze
dc.description.abstractThis thesis details the process of designing and implementing an educational application focused on mathematics for virtual reality. It analyzes existing hardware and software possibilities for VR apps in Unity game engine and the already existing educational mathematics applications and games. It also describes the implementation of a custom interaction system targeting Windows Mixed Reality devices, on top of the SteamVR code library.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectvzdělávací aplikacecze
dc.subjectmatematikacze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectSteamVRcze
dc.subjectWindows Mixed Realitycze
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjecteducational applicationeng
dc.subjectmathematicseng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectSteamVReng
dc.subjectWindows Mixed Realityeng
dc.titleVýuka výpočtu povrchů a objemů těles ve virtuální realitěcze
dc.titleApplication for teaching calculation of objects surfaces and volumes in virtual realityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSedláček David
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu










Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam