Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh
Marketing strategy of introducing a new medical device on the market
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Herynková Lenka
Supervisor
Kubátová Ivana
Opponent
Čech Michal
Field of study
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíStudy program
Biomedicínská a klinická technikaInstitutions assigning rank
katedra biomedicínské technikyDefended
2018-09-13Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie při zavádění nového zdravotnického prostředku společnosti MZ Liberec na trh. Cílem bylo samotné sestavení marketingové strategie pro nový model zdrojových mostů, který bude společnost v brzké době uvádět na trh. Sestavení proběhlo po vytvoření 4 kroků - analýza trhu, plánování, realizace, kontrola, které sloužily jako obecný postup pro tvorbu. Druhým hlavním cílem bylo vytvoření metodického postupu pro využití marketingové strategie při vstupu nových výrobků na trh pro společnost MZ Liberec, který byl pojat formou harmonikového letáku o dvanácti stranách formátu DL. Popisuje obecné postupy pro tvorbu marketingové strategie a měl by sloužit společnosti MZ Liberec pro ulehčení práce při sestavování konkrétních marketingových strategií. This dissertation focuses on forming of the marketing strategy for an introduction of a new medical device to the market by MZ Liberec Company. The aim of this strategy is to support a new model of a medical beam, which the Company plans to place on the market in the near future. The strategy formation was based on establishing of the following four general steps - market analysis, planning, implementation, and control. The second main objective was to create for MZ Liberec a methodical procedure of marketing strategy application that can be used when the Company brings to the market further new products - this takes a form of a DL-sized harmonica shaped leaflet spreading over twelve pages. This material describes general principles of marketing strategy creation and should help MZ Liberec compile specific marketing strategies in future.
Collections
- Diplomové práce - 17110 [1011]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...