Marketingová komunikace v oblasti moderních trendů správy sítí
Marketing communication in the field of contemporary trends in network management
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Ulrichová Pavlína
Supervisor
Hofman Radek
Opponent
Pešek Ondřej
Field of study
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudy program
Elektrotechnika, energetika a managementInstitutions assigning rank
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědDefended
2019-02-05Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá dvěma alternativními metodami ke správě sítí a s nimi související marketingovou komunikací. Práce ve své teoretické části podrobně popisuje oba modely, jejich silné a slabé stránky a taktéž popisuje marketingovou komunikaci a její základní nástroje. V praktické části srovnává obě metody správy sítě, stanovuje jejich pravděpodobné postavení na trhu v blízké budoucnosti a provádí podrobnou segmentaci trhu správy sítí. Segmentace trhu zahrnuje stanovení kritérií, jejich významu a aplikace. V závěru práce je navržen model marketingové komunikace pro cloudový model správy sítě a provedeno krátké ekonomické zhodnocení obou modelů. This diploma thesis is focusing on two alternative methods of network management and marketing communication connected with them. Thesis in it's theoretical part describes both models, their strong and weak points a also describes and defines marketing communication and it's basic tools. In practical part thesis compares the two models, determins probable state of network management's market state in near future and performs thorough segmentation of the market. It contains of determination od criteria, their value and application. In the conclusion of the thesis there is proposal of marketing communication for cloud networ managemment and short economic evaluation of both models.
Collections
- Diplomové práce - 13116 [557]