Studie obsluhy sídliště Bohnice tramvajovou dopravou
Design of Light Rail Network at the Bohnice Housing Estate
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Vágnerová Jitka
Vedoucí práce
Krejčiříková Hana
Oponent práce
Orálek Kamil
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra železničních stavebObhájeno
2019-02-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce řeší studii obsluhy sídliště Bohnice tramvajovou dopravou v rozsahu od Polikliniky Mazurská (kde vychází ze studijně prověřeného návrhu tramvajové trati přes Vltavu do Podbaby) po křižovatku Čimická - K Pazderkám (včetně), kde se dle platného Územního plánu napojuje na předpokládné pokračování tramvajové tratě Čimickou ulicí směrem ke Kobyliskému náměstí. Cílem práce je prověřit možnosti vhodného umístění tramvajového tělesa do uličních profilů, umístění tramvajových zastávek a tramvajového obratiště a prozkoumat případné možnosti částěčně podpovrchového vedení. Práce představuje tři možné varianty řešení, z nichž je na základě multikriteriálního porovnání vybrána jedna, která je podrobněji rozpracována. This diploma thesis deals with the design of Light Rail Network at the Bohnice Housing Estate from Mazurská Health centre (where it is based on an already researched design of tram line across the Vltava river and to Podbaba) to the Čimická - K Pazderkám intersection, after which (according to the currently valid Spatial Plan) it is linked to the supposed continuation of the tram line through Čimická street and towards Kobylisy Square. The aim of the thesis is to examine various possibilities of suitable placement of tram bodies in the street profiles, locations of tram stops and turning loops and to explore possible sub-surface segments of the line design. The thesis presents three possible solutions and based on a multi-criteria comparison chooses one, on which it elaborates upon in more detail.