Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
Event Marketing Strategy for Launching a New Product
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Palma Daniel
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Matějů Lukáš
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíObhájeno
2018-09-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá využitím komunikačních nástrojů, konkrétně oblasti event marketingu při zavedení nového výrobku na trh. Cílem diplomové práce je návrh uvedení nového výrobku společnosti adidas ČR, při využití dalších nástrojů komunikačního mixu. V teoretické části jsou popsány vlastnosti event marketingu a další nástroje komunikačního mixu. V praktické části se nachází situační analýza produktu, zhodnocení proběhlého eventu a návrh nové eventové strategie. The diploma thesis deals with the use of communication tools, namely the area of marketing case when introducing a new product to the market. The aim of this diploma thesis is to propose the introduction of a new product of adidas Czech Republic using other communication mix tools. The theoretical parts describe the properties of the marketing case and other communication mix tools. In the practical part there is a situation analysis of the product, evaluation of the case and design of a new strategy event.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [842]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Event marketingový plán prémiového produktu společnosti.
Autor: Mesteková Sylva; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Dudová Zuzana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-17)Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky ... -
Event marketing a management vybraného podniku
Autor: Palivcová Nikola; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Petřeková Veronika
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-12)Event marketing je velmi efektivním a v současnosti často využívaným nástrojem moderního marketingu. Pro kvalitní a prosperující podnik je klíčem k úspěchu nejen pro získání a udržení si zákazníka, ale také udržení stávajících ... -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Autor: Klára Havelková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a ...