Mapování procesu Label Booking a jeho redesign v hangáru Czech Airlines Technics, a.s.
Mapping of the Label Booking process and its redesign at the hangar of Czech Airlines Technics, a.s.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Burýová Lenka
Vedoucí práce
Uličná Štěpánka
Oponent práce
Vytlačil Dalibor
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíObhájeno
2019-02-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce analyzuje proces Label Booking v letecké společnosti, a navrhuje jeho redesign. Pozornost je kladena na mapu procesu Label Booking, jeho následné doporučení na redesign a návrh na zlepšení procesu. Diplomová práce má dvě části. První část, teoretická, především propojuje odborné pojmy sloužící ke zvládnutí dané problematiky. Teoretická část je zaměřená na pojem proces a k němu příslušné oblasti jako je řízení procesů, analýza procesů, reengineering, redesign, prvky LEAN. Druhá, praktická část, se zaměřuje na výzkum práce. Analyzován je proces Label Booking, který je nezbytný pro správný chod firmy. Jsou identifikovány možnosti na zlepšení a výsledkem je mapa o redesignu procesu, který je podložen konkrétními poznatky a výpočty. This thesis analyses the process of Label Booking in an aircraft company and suggests its redesign. Emphasis is placed mainly on the map of the Label Booking process, the suggestion of its redesign and possible improvement of the process. The thesis consists of two parts. The first, theoretical part, gives an explanation of the terminology regarding the theme of the thesis, mainly defining the term process and issues relating to it, such as process management, process analysis, reingeneering, redesign and the concept of LEAN. The second, practical part, consists of research. It describes the process of Label Booking, which is vital for optimal performance of a company. The process is analysed and suggestions for its improvement are given. The final outcome of the thesis is a map of the process after process redesign, backed by specific findings and calculations.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]