Zavedení biometrické autentizace do prostředí ČVUT
The Introduction of Biometric Authentication to CTU
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Štěrba Miroslav
Supervisor
Kaliková Jana
Opponent
Novák Jaroslav
Field of study
Logistika a řízení dopravních procesůStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav aplikované informatiky v dopravěDefended
2018-09-11Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce na téma biometrický applet pro ID karty ČVUT je zaměřena na vytipování a výběr vhodné biometrické metody, která zabezpečí přístup do prostor vyžadujících vysoký stupeň bezpečnosti přístupu na celém ČVUT. Vycházím z několika kritérií, na základě kterých vyberu biometrickou metodu. Jsou to rychlost verifikace, spolehlivost, náklady, uživatelská přívětivost a stálost v čase. V první části práce je zmapování celého Českého vysokého učení technického a poté popis vytipovaných biometrických metod pro moji práci, se kterými dále pracuji v praktické části, kde na základě multikriteriální optimalizace rozhoduji, kterou biometrickou metodu zvolím. Přínosem této práce bude zvýšení bezpečnosti majetku, přičemž pilotní projekt je navržen pro Fakultu dopravní. Bachelor thesis on topic of biometric applet for ID card CTU is focused on the identification and selection of suitable biometric method that ensures access to areas requiring a high degree of security of access throughout CTU. I have several criteria, on the basis of which I will choose biometric method. They are the speed of verification, reliability, cost, user friendliness and permanence in time. In the first part of the thesis is the mapping of the whole CTU and then a description of the selected biometric methods for my work, with which I continue to work in the practical part where I decide on the basis of the multi-criteria optimization which biometric method to choose. The benefit of this work will be the increased security of the property, while the pilot project is for the Faculty of Transport.