Bankroty leteckých společností
Airline Bankruptcies
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Juriga Michal
Vedoucí práce
Vittek Peter
Oponent práce
Tomová Anna
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyObhájeno
2019-01-22Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Predmětem diplomové práce s názvem "Bankroty leteckých společností" je určení kritických faktorů hospodaření letecké společnosti, vedoucích k podaní návrhu na konkurs. Práce identifikuje specifické míry, porovnávací faktory a ekonomické ukazatele, které jsou aplikovány v případové studii na Alitalii, Monarch Airlines a Air Berlin. Studie vyzdvihuje faktory vedoucí k bankrotům třech středně velkých leteckých společností v čase hospodářského růstu a vysokých zisků v odvětví. Výsledkem je stanovení šesti modelů bankrotů leteckých společností, na základě teoretických poznatků a případové studie. The subject of the diploma thesis "Airline Bankruptcies" was to determine what the critical factors are to airline´s economy, leading to a bankruptcy filing. This thesis identifines specific metrics, comparative factors and economic indicators that are appied to a case study examining Alitalia, Monarch Airlines and Air Berlin. Study highlights the factors leading to bankrupty fillings of three medium-sized airlines during the period of economic growth and high profits in the sector. The results designate 6 airline bankruptcy models, based on theoretical knowledge and case sudy.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [554]