Návrh multidetektoru pro integraci různých dopravních senzorů
Design of Multidetector for Integration of Various Traffic Sensors
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Posekaný Lukáš
Vedoucí práce
Langr Martin
Oponent práce
Scháno Martin
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematikyObhájeno
2019-01-15Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá zkoumáním možností integrace senzorů a detektorů použitelných v dopravním odvětví. Velký důraz je kladen především na definování požadavků na senzory a detektory použitelné v systému Multidetektoru. Stěžejním bodem je definice Multidetektoru a to jak z hardwarového tak softwarového pohledu. Systém vytvořený dle zásad této práce je využitelný jak pro dlouhodobé a krátkodobé dopravní průzkumy, tak i pro rozsáhlejší telematické systémy. Navržené požadavky na Multidetektor jsou ověřeny v laboratorních i reálných podmínkách. Diploma thesis deals with the possibilities of sensors and detectors integration for transportation environment. Great effort is placed on defining the requirements on sensors and detectors usable in the Multidetector system. The main part is the Multidetector definition, both from the hardware and software point of view. A system built on the principles of this work would be usable both for long-term and short-term transport surveys and for larger telematic systems. The proposed Multidetector requirements are tested in both laboratory and real-world conditions