Obchvat obce Pňov-Předhradí - přeložka I/38
Road I/38 Relocation - Bypass of Pňov-Předhradí
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Müller Filip
Vedoucí práce
Kučera Tomáš
Oponent práce
Ibl Pavel
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůObhájeno
2019-01-23Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce je vypracování studie přeložky silnice I/38, jejíž průtah v současné době prochází obcemi Nová Ves I, Pňov-Předhradí a Oseček, a její napojení na plánovaný severní obchvat Kolína, jehož návrhem se v omezeném rozsahu tato práce rovněž zabývá. Návrh přeložek obou komunikací by měl odvést tranzitní dopravu z průchozích obcí i města Kolína, zvýšit bezpečnost a kapacitu silniční sítě a snížit negativní dopady dopravy uvnitř dotčených sídel. Diplomová práce se snaží v co nejvyšší míře respektovat platné územní plány obcí, politiku územního rozvoje a koncepci dopravy Středočeského kraje. The subject of the Master's Thesis is road design development of road I/38 relocation, as it currently runs through Nová Ves I, Pňov-Předhradí and Oseček municipalities, and its connection to the northern bypass of the city of Kolín, whose design is also partially covered by this thesis. The design of both roads should divert through traffic flow outside of built-in areas of all affected municipalities and the town of Kolín, increase safety and capacity of road network, and reduce negative impacts of traffic in urban areas. The Master's Thesis is to respect zoning plans of affected municipalities, land development policies and The Central Bohemian Region's concepts of traffic organisation as much as possible.
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [424]