Strategická analýza a identifikace potenciálních partnerů pro MÚVS ČVUT v regionu Indie
Strategic Analysis and Identification of Potencial Partners for MIAS School of Business CTU in India
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Hrubá Jana
Vedoucí práce
Švecová Lenka
Oponent práce
Krejčí Miloš
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíObhájeno
2019-02-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Získávání vysokoškolského vzdělání v zahraničí se u mladých lidí po celém světě stává stále oblíbenější. Hlavním cílem této závěrečné diplomové práce je pomocí obsahové a teritoriální analýzy doporučit vhodné univerzity pro další spolupráci s Masarykovo ús-tavem vyšších studií ČVUT v Praze v regionu Indie. Indie svým vývojem patří dnes mezi nejvíc dynamické země na světě. Přínosem diplomové práce je zvýšení povědomí o tomto regionu a jak k němu přistupovat. První část diplomové práce je teoretická a za-bývá se metodikou práce a teoretickým výkladem okruhů nezbytných k tvorbě praktic-ké části. Teorie se týká strategie, strategické analýzy, strategického marketingu a me-zinárodních žebříčků hodnocení univerzit. V praktické části jsou aplikovány poznatky z části teoretické. V konečné kapitole praktické části je na základě sjednocení všech získaných informací navržen postup pro MÚVS z hlediska budoucí spolupráce s indickými univerzitami. Acquiring higher education abroad is becoming increasingly popular among young people around the world. The main goal of this diploma thesis is strategic analysis and identification of potential partners for MIAS School of Business CTU in India. India is to-day one of the most dynamic countries in the world. Contribution of the research is better permeability between the different learning pathways, MIAS (CTU) and Indian region. Thesis is divided into two parts. First part is theoretical and includes methodol-ogy, basics of strategic management and strategic marketing and international uni-versity rankings systems. Second part where the research is done will be examined based on the theoretical bases. Final part proposes future steps which can lead to co-operation with new Indian partners.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]