Integrace Liferay CMS s JS knihovnou
Integration of Liferay CMS and JS library
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Rajdl Jan
Vedoucí práce
Pecka Zdeněk
Oponent práce
Klán Petr
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíObhájeno
2019-02-06Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Náplní této práce je analýza portletového kontejneru Liferay z pohledu jeho možného využití při tvorbě webových aplikací a integrace s JavaScriptovými technologiemi. Cílem analýzy je nalézt možná řešení integrace a problémy, které jsou s integrací obou technologií spojené. Nalezené problémy jsou použity jako kritéria pro srovnání jednotlivých přístupů a metod integrace. Na základě výstupů srovnání je nejvhodnější řešení zvolené a využité pro implementaci reálné aplikace. V praktické části je demonstrována funkčnost na dispečinkovém systému vlakové dopravní společnosti založeném na reálných požadavcích businessu. Jejím hlavním posláním je umožnit plánování zdrojů (vagonů, lokomotiv a zaměstnanců) na obsluhu spojů provozovaných dopravní společností. The purpose of this master thesis is the analysis of the Liferay portlet container in terms of its possible usage in the creation of web applications and integration with JavaScript technologies. The aim of the analysis is to find possible integration solutions and the issues associated with the integration of both technologies. The issues found are used as criteria for comparing individual approaches and integration methods. Based on the comparison outputs the most suitable solution is selected and used for the implementation of the real application. In the practical part the functionality is demonstrated on the dispatching system for a train transport company based on the real business requirements. Its main objective is to enable planning of the resources (wagons, locomotives and employees) for routes operated by the transport company.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [1006]