Rychlé určení následků nehod založené na kolizní rychlosti
Fast determination of the consequences of accidents based on collision velocity
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Malík Ondřej
Vedoucí práce
Hnilica Jan
Oponent práce
Šotola Martin
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních prostředkůObhájeno
2018-09-17Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je analyzovat vývoj bezpečnosti na pozemních komunikacích zaměřený na autonomní vozidla, schopnosti asistenčních systémů těchto vozidel, vývoj legislativy, vývoj spotřebitelských testů Euro NCAP. Dále zde shrnuji možnosti odhadnutí následků nehod na základě kolizní rychlosti a pokouším se popsat novou metodu, která vychází ze soudního znalectví. The subject of this bachelor thesis is to analyze the development of road safety focused on autonomous vehicles, the capability of assistance systems of these vehicles, the development of legislation, the development of Euro NCAP consumer tests. I also summarize the possibilities of estimating the consequences of accidents based on the collision rate and try to describe a new method based on the forensic expertise.