ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociálně komunikační dovednosti učitele a jejich vliv na vztah žáků k předmětu

Social communication skills of the teacher and their influence on pupils´attitude to the subject

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Erben Miroslav
Vedoucí práce
Lorenzová Jitka
Oponent práce
Vališová Alena
Studijní obor
Učitelství odborných předmětů
Studijní program
Specializace v pedagogice
Instituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studií
Obhájeno
2019-02-14



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá sociálně komunikačními dovednosti učitele v pedagogickém procesu. Teoretická část obsahuje vymezení klíčových pojmů a dále analýzu souvislosti komunikačních dovedností učitele a vztahu žáků k vyučovanému předmětu. V praktické části je proveden dotazníkový průzkum, který zjišťuje názory studentů středních škol na to, zda komunikační dovednosti učitele ovlivňují jejich vztah k vyučovanému předmětu. Výstupem práce jsou výsledky průzkumu a soubor doporučení pro pedagogickou praxi.
 
The topic of this bachelor´s thesis is social communication skills of the teacher in the pedagogical process. The theoretical part contents the definitions of key term and the analysis of the realtion between teacher's communication skills and a relationship of the pupil to the subject being taught. In the practical part, a questionnaire survey is conducted. Survey is focused on the views of the high school students on if the communication skills of the teacher influences their relation to the subject. The output of the thesis are the results of the survey and the set of recommendations for pedagogical practice.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/80080
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.609Mb)
PRILOHA (650.9Kb)
POSUDEK (633.0Kb)
POSUDEK (423.3Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32151 [1304]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV