Vzorové přípravy učitele pro praktické vyučování a odborný výcvik
Model teacher training for practical teaching and training
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Koulová Miroslava
Vedoucí práce
Svoboda Emanuel
Oponent práce
Morcová Hana
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2018-09-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce je vytvoření "Vzorové přípravy učitele pro praktické vyučování a odborný výcvik" na SOU ve Škoda Auto a.s. Práci jsem rozdělila na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány různé faktory, které ovlivňují samotnou přípravu učitele na vyučování, dále metody, a cíle výuky a v neposlední řadě i předpokládaný průběh vyučování. V praktické části je zpracovaná vzorová příprava na tři vyučovací hodiny na téma EC zatahovačka. Učitel zodpovídá za cíl výuky a důkladná příprava na vyučovací hodinu, je vodítkem, kdy, jak a co máme žáky učit. Tuto práci jsem vytvořila, abych pomohla začínajícím učitelům. Příprava na výuku je totiž pro učitele klíčovou záležitostí a neměla by se podceňovat. The aim of the bachelor thesis is to create a "Model preparation of a teacher for practical teaching and vocational training" at SOU in Škoda Auto a.s. I have divided the thesis into a theoretical and practical part. The theoretical part describes various factors that influence the teacher's preparation for teaching, the methods and objectives of teaching, and, last but not least, the expected course of teaching. In the practical part is prepared sample preparation for three lessons on EC retractor. The teacher is responsible for the purpose of teaching and a thorough preparation for the lesson, it is a guideline when, how and what we have to teach pupils. I have created this work to help beginner teachers. Preparing for teaching is a key issue for teachers and should not be underestimated.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]